Twaalfuurtje 28

Bois de Haye

4E60351A-A919-4FA6-819C-38F0EE740455

1. Rolf orthel:
    24 april 2022
    Yol, wat ben je ver ik heb de atlas (die heb ik nog) erbij gehaald en zag dat je nog maar zo'n 250 km moet - dat is tien dagen + een navenant aantal dagen niet willen / hoeven / moeten om je benen te kunnen strekken. Geoefende getrainde benen tegenwoordig. wat zijn er overal weer mooie paden, al dan niet met onheilspellend bos! verder is het voor mij leuk dat je even langs bouillon kwam - fietsherinneringen toen ik 15 was en de ardennen ontdekte met mijn broer. die semois! met al die mooie bochten! tot weer een twaalfuurtje - en het ontbijtverhaal met guy en bernadette - treurig en zo lief. liefs, rolf
  2. Yol:
    24 april 2022
    O, wat is dat toch grappig, al die herinneringen bij Bouillon (las je Tjeerds reactie?) Aha, dus jij rekent op 250 km, ik kwam vanmiddag uit op 330. Die berekening was als volgt: ik heb er 730 op zitten. Voor vertrek had ik berekend 1060 km te moeten stappen. Dus nog 330 over. Ik heb nu gemiddeld 26 km per dag gelopen, dus nog 13 dagen (zonder pauze)… Dan hoop ik dat ik Frits niet misloop… En het is hier weer erg mooi ja. Logeer nu bij een boer (en retraite). Slimme man met een goed politiek geheugen. We keken naar de toespraak van Macron. Nu lekker slapen. Xy
  3. Rolf orthel:
    26 april 2022
    ik bekeek de kaart van noord frankrijk - en dacht tjonge wat is ze al ver + ik hield absoluut geen rekening met het gegeven dat je wegen vol kronkels zitten. dat verklaart het verschil van 80 kilometer die je inderdaad wel moet lopen - en wat je nog steeds met plezier doet, zo te zien. op naar de volgende twaalfuurtjes. (dankjewel!)
  4. Yol:
    26 april 2022
    Ja, zo is het. Vandaag aan mindere dag, pech met kamerreserveringen en een hoop gedoe (ik ga er zo een moppie over schrijven) maar alles kwam op pootjes terecht. En nu zucht ik de hele tijd. Daar ga ik NU mee ophouden. Liefs ook voor E, Y