Twaalfuurtje 8 (special edition)

4 april 2022 - De Heen, Nederland

9BF7CBC2-8492-4C00-8165-EF94D340D38D
De Dintelse Gorzen

E608F7B6-3F9E-4E00-98DB-4D64D4AC70E4
geen roze flesje dit keer (wél een rode cape)

April doet wat t wil, en als de aprilwind me van de dijk wil blazen dan moet dat maar.
Maar nu zit ik droog in een dicht café waar werklui me binnen lieten. En toen kwam ook de uitbater en kwam er ook nog koffie.

1. Ien Van Haaster:
    4 april 2022
    Je treft het niet met het weer. Maar je bent toch een echte Hollandse meid die tegen een stootje kan met of zonder stok. En er komt altijd toch weer een café op je pad waar je liefdevol wordt binnengelaten.
  2. Yol:
    4 april 2022
    Zo is t. En dat is t mooie. Koffie was natuurlijk gratis en kwam, begreep ik nu, van de chef, die behalve kookt ook schildert. Dat waren geen slagroomspetters op zijn broek. Als de cape droog is trek ik verder. XY
  3. Tjeerd Bischoff:
    4 april 2022
    Sterkte vandaag! Echt kloteweer!
  4. Paul van der Steen:
    9 april 2022
    Don't look now heet de film waarin ook zo'n meisje met een rooje cape rondloopt, maar dan in Venetië gesitueerd.
  5. Yol:
    9 april 2022
    Mooie film; ik zag hem zeker twee of drie keer. Veel onvermogen en ook een fijne, niet synchrone vrij-scé (dat accent moet andersom, maar ik kan hem op het toestenbord niet vinden) ne… Vrij-sequentie dan maar, dan ben ik daar vanaf.
  6. Paul van der Steen:
    9 april 2022
    ja, heftige vrij-scèèène. Donald Sutherland en Julie Christie. Ik ging naar Venetië met de kunstacademie-klas, vlak nadat ik die film zag. De nabeelden ter plekke waren prachtig.